Toimitustavat


1. Rahti (kotiinkuljetus)

Kaikki yli 35kg tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti rahdilla. Iso osa tuotteistamme ovat isoja ja/tai painavia ja siksi rahti on ainoa tapa toimittaa tällaisia tilauksia. Lähetykset toimitetaan arkipäivisin klo.8.00-16.00, jolloin lähetystä tulee olla henkilö vastaanottamassa, tarkastamassa ja kuittaamassa. Palvelu ei sisällä kerroskantoa, tarkoittaen sitä että tilaus jätetään ulos jakeluauton välittömään läheisyyteen. Eri tuotteillamme saattaa olla eri varastopaikka, tarkoittaen sitä, että tilauksesi saatetaan lähettää useammassa kuin yhdessä lähetyksessä. Ilmoitamme tilauksen jälkeen, otettuamme tilauksen käsittelyyn lisätietoa tilauksen toimituksesta. Seuraa siis sähköpostiasi tilauksen jälkeen. Rahdin määrä määräytyy tilauksen rahdituspainon ja toimitusosoitteen postinumeron perusteella. Rahtivapaa- tuotteet sisältävät jo toimituskulut perille pihaasi asti.

2. Postin express- paketti kotiin tai yritykseen

Postin pakettitoimitus päivällä. Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen ma-pe klo 16 mennessä ilman erillistä ilmoitusta ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä. Mikäli et ole paikalla, voit noutaa tilauksesi saapumisilmoituksessa kerrotusta paikasta. Saat seurantatiedot sähköpostiisi, kun kuljetus on tilattu.

3. Postin kotipaketti

Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana. Toimitusajankohta sovitaan kanssasi. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä. Saat seurantatiedot sähköpostiisi, kun kuljetus on tilattu.

4. Toimitus Postin pakettiautomaattiin noudettavaksi (SmartPost)

Nouto Postin Smartpost- pakettiautomaatista. Toimitus ma-pe klo 16 mennessä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa automaatista. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Greenlähetyksenä. Jos paketti ei mahdu automaattiin, on se noudettavissa lähimmästä Postin palvelupisteestä. Saat seurantatiedot sähköpostiisi, kun kuljetus on tilattu.

5. Postipaketti

Nouto postista. Toimitus ma-la klo 19 mennessä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa postista. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä. Saat seurantatiedot sähköpostiisi, kun kuljetus on tilattu.

6. Nouto Tampereen varastolta

Nouda noutovarastoltamme Tampereelta osoitteesta Perkkoonkatu 9, 33850 Tampere. Kun tilaus on noudettavissa, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Nouda siis vasta sitten, kun olet saanut siitä erillisen vahvistuksen.


Kysymyksiä ja vastauksia

1. Miten voin seurata tilaustani?

    Voit seurata kaikkia Posti Oyn lähetyksiä heidän kotisivuillaan. Saat meiltä sähköposti-ilmoituksen, kun paketti on lähetetty ja seurattavissa. Jos et löydä viestiä sähköpostilaatikostasi, tarkasta roskaposti- kansiosi. Jos käytämme muuta kuljetusliikettä niitä ei valitettavasti voi seurata, mutta saat tilaus on lähetetty- statuspäivityksen yhteydessä arvioidun toimitusajan.

2. Miten saan tietoa tilaus- statuksestani ?

    Aina kun tilauksesi status muuttuu, saat sähköposti- ilmoituksen. Saat heti tilauksen jälkeen tilausvahvistuksen, ilmoituksen kun otamme tilauksen käsittelyyn ja kun tilaus on lähetetty. Jos et löydä viestejä sähköpostilaatikostasi, tarkasta roskaposti- kansiosi.

3. Kuinka suuret ovat toimituskulut?

    Toimituskulut määräytyvät sen mukaan mitä tuotteita ja kuinka paljon ostoskorisi sisältää. Vie haluamasi tuotteet ja määrät ostoskoriin ja näet kassan loppuvaiheessa todelliset toimituskustannukset. Verkkokaupassamme on myös ilmaisen toimituksen sisältäviä tuotteita. Pidätämme oikeuden muutoksiin. 

4. Kuinka nopeasti saan tilaukseni?

    Lähetämme kaikki tilaukset viimeistään seuraavana päivänä tilauksesta, jos kaikki tilauksen tuotteet ovat varastossa. Tilanteesta riippuen jopa samana päivänä. Tämä tarkoittaa sitä, että tilauksesi on noin 1 - 3 arkipäivän sisään kaikkialla Suomessa. Kattavasti lisätietoa löydät täältä.

5. Tilaukseni nouto?

    Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi. Nouto- osoite on Perkkoonkatu 9, 33850 Tampere, puh. 045- 8409319.  

6. Ilmoitin vahingossa väärän osoitteen...

    Ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse.

7. En ole saanut tilausvahvistusta...

    Verkkokauppa järjestelmämme lähettää sen automaattisesti sen jälkeen, kun klikkaat "lähetä tilaus". Tarkasta sähköpostisi roskaposti kansio. Mikäli et löydä vahvistusta, ota yhteys asiakaspalveluumme.

8. En ole saanut toimitusvahvistusta...

    Kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty, saat sähköpostiisi automaattisesti toimitusvahvistuksen. Mikäli et ole sitä saanut, voi olla että odotamme tilauksesi jotakin/joitakin tuotetta varastoomme ja lähetämme koko tilauksen kerralla. Mikäli haluat saada lisätietoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

9. Toimitatteko tuotteita postiennakolla tai jälkivaatimuksella?

     Emme valitettavasti toimita.

10. Miten perun tilaukseni?

      Mikäli haluat perua koko tilauksen tai osan siitä, suosittelemme että otat yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella. Tällöin asia hoituu nopeasti ja helposti. Huomioithan, että tilausta ei voi perua, mikäli se on jo lähetetty varastoltamme. Mikäli tilaus on jo lähetetty, olet saanut siitä sähköposti- ilmoituksen. Tällöin tilaus tulee palauttaa asiakaspalautuksena. 

11. Mihin maihin toimitatte tilauksia?

      Toimitamme vain Suomeen, mutta kuitenkin kaikkialle Suomeen Ahvenanmaa mukaanlukien.

12. Tarvitseeko minun rekisteröityä tilatakseni?

       Ei tarvitse, mutta rekisteröinti helpottaa ja nopeuttaa tilaamistasi entisestään seuraavilla kerroilla. Rekisteröinnin yhteydessä antamasi yhteystiedot säilyvät verkkokaupassa. Emme luovuta tietoja kolmansille osapuolille ja säilytämme niitä vain asiakassuhteen ylläpitoon tarvittavissa asioissa, kuten tilausten lähettämisessä ja tarvittaessa tilaukseen liittyvissä kysymyksissä.

 

Toimimme kaikessa toiminnassamme Suomen lakien, asetusten ja säännösten mukaisesti. Kilpailu- ja kuluttajaviraston kotisivuilla voit tutustua tarkemmin oikeuksiisi ja velvollisuuksiisi verkkokauppa- ja muissa etämyynti- tilauksissa.