Maksutavat


1. Checkout Finland Oy (Yksityis- ja yritysasiakkaat)

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, Checkout välittää maksusi meille. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Lisäksi voit maksaa VISA- ja Mastercard- luottokorteilla. 

Jousto lasku ja osamaksu (vain yksityisasiakkaille)

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!


4. Lasku yrityksille  (Vain yritysasiakkaille)

Yritysasiakkaana voit valita myös laskun. Maksuehto 14pv netto laskettuna tilauksesi lähetyspäivästä. Laskutuslisä on aina 4,90€ sis.alv. 24%/ tilaus (tai per y- tunnus, jos haluat jakaa tilauksen eri yritysten kesken) Laskutuslisä sisältää luottotarkastuksen. Tarkastamme yrityksen tiedot Y- tunnuksella ja mikäli katsomme ennakkotilisiirron tarpeelliseksi, ilmoitamme siitä erikseen tilauksen jälkeen sähköpostitse. Lähetämme laskun aina ensisijaisesti sähköpostitse, mutta meillä on mahdollisuus lähettää myös verkkolaskuja. Ilmoita täydellinen verkkolaskuosoitteesi asiakaspalvelumme sähköpostiin myynti@ojefin.com. Maksumuistutuksesta veloitamme 5,00€ / kpl + viivästyskorot korkolain mukaan eräpäivästä alkaen.


5. Ennakkotilisiirto

Valitessasi ennakkotilisiirron, saat tilauksen jälkeen pankkiyhteystietomme maksusuoritustasi varten. Tilauksesi käsittely etenee vasta, kun olemme vastaanottaneet maksusuorituksesi. Saat aina maksustasi erillisen kuitin kirjanpitoosi.


Kysymyksiä ja vastauksia

1. Kuka voi ostaa verkkokaupastanne? 

    Myymme tuotteita täysi- ikäisille kuluttajille, yrityksille, yhteisöille, kunnille ja valtiolle. 

2. Lähetä tilaus- painike ei toimi, kun yritän tilata?

    Tarkasta ensiksi, että olet täyttänyt kaikki vaaditut kentät. Tarkasta myös oletko rastittanut toimitus- ja maksuehtojen hyväksymisruudun.

Mikäli painike ei edelleenkään toimi, saattaa tietokoneen asetuksissa olla estettynä evästeet. Jotta ostaminen onnistuisi ongelmitta internetselaimesi tulee hyväksyä evästeet. Muuta asetusta näin:

Microsoft Internet Explorer:
Klikkaa selaimen Asetukset-valikkoa. Valitse Internet-asetukset. Hae luettelosta kohta Lisäasetukset. Oikealle ilmestyy ruutu, jossa lukee Hyväksy aina evästeet, jota tulee klikata.  Nyt ostosten tekeminen pitäisi onnistua.

Mozilla Firefox:
Klikkaa selaimen Edit-valikkoa. Valitse Preferences. Valitse luettelosta sitten kohta Advanced. Klikkaa oikealla olevaa ruutua, jossa lukee Accept all cookies. Sulje selain. Nyt voit ostaa verkkokaupastamme.

Ongelman voi aiheuttaa myös mahdollinen selaimeen asennettu mainosten estolaajennus kuten AdBlock, inaktivoikaa laajennus ongelman ratkaisemiseksi.

3. Mitä maksuvaihtoehtoja verkkokaupassanne on?

    Verkkokaupan kautta tulevissa tilauksissa voit valita usean eri maksutavan välillä.

Sähköposti- ja puhelintilaukset:

Yritysasiakkaille maksutapana automaattisesti lasku, laskutuslisä 4,90eur lisätään alle 200eur tilauksiin.

4. Miten lähetän tilauksen esimerkiksi lahjana toiseen osoitteeseen? 

    Kun siirryt kassalle, voit antaa laskutusosoitteesta poikkeavan toimitusosoitteen. Toistaiseksi lahjapaketointi ei ole mahdollista. Jos tilaat kuluttajana, tällöin maksutapa tulee olla verkkopankki tai luottokortti. Yritysasiakkaana tilatessasi, edellä mainittujen lisäksi voit tilata vain yrityksille tarkoitetulla laskulla.

5. Onko teillä perinteistä kivijalkamyymälää missä tehdä ostoksia? 

    Varastomme sijaitsee Tampereella mistä voit myös tulla ostamaan. Suosittelemme kuitenkin, että tilaat etukäteen verkkokaupassamme tai muulla tavalla, jotta voimme varmistaa tuotteiden saatavuuden ja säästyt näin mahdolliselta turhalta käynniltä.