Maksutavat


1. Checkout Finland Oy (Yksityis- ja yritysasiakkaat)

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, Checkout välittää maksusi meille. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Lisäksi voit maksaa VISA- ja Mastercard- luottokorteilla. 


2. MASH - Lasku (Vain yksityisasiakkaille)

Kun maksat ostoksesi Mash- laskulla, saat vähintään 14 päivää korotonta maksuaikaa.  Jos haluatkin maksaa laskusi erissä, se hoituu kätevästi:  saatuasi laskun voit helposti muuttaa sen erämaksuksi.

Laskun muuttaminen erämaksuksi

Laskun saatuasi voit valita, maksatko kaiken kerralla vai haluatko muuttaa laskun erämaksuksi.

Mahdolliset maksuajat ovat 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta.

Erämaksu laskutetaan 30 päivän välein.

Käsittelymaksu 3,90 €/kk, vuosikorko 19,90 %, ei muita kuluja.


3. MASH - Erämaksu (Vain yksityisasiakkaille)


4. Lasku yrityksille  (Vain yritysasiakkaille)

Yritysasiakkaana voit valita myös laskun. Maksuehto 14pv netto laskettuna tilauksesi lähetyspäivästä. Laskutuslisä on aina 4,90€ sis.alv. 24%/ tilaus (tai per y- tunnus, jos haluat jakaa tilauksen eri yritysten kesken) Laskutuslisä sisältää luottotarkastuksen. Tarkastamme yrityksen tiedot Y- tunnuksella ja mikäli katsomme ennakkotilisiirron tarpeelliseksi, ilmoitamme siitä erikseen tilauksen jälkeen sähköpostitse. Lähetämme laskun aina ensisijaisesti sähköpostitse, mutta meillä on mahdollisuus lähettää myös verkkolaskuja. Ilmoita täydellinen verkkolaskuosoitteesi asiakaspalvelumme sähköpostiin myynti@ojefin.com. Maksumuistutuksesta veloitamme 5,00€ / kpl + viivästyskorot korkolain mukaan eräpäivästä alkaen.


5. Ennakkotilisiirto

Valitessasi ennakkotilisiirron, saat tilauksen jälkeen pankkiyhteystietomme maksusuoritustasi varten. Tilauksesi käsittely etenee vasta, kun olemme vastaanottaneet maksusuorituksesi. Saat aina maksustasi erillisen kuitin kirjanpitoosi.


Kysymyksiä ja vastauksia

1. Kuka voi ostaa verkkokaupastanne? 

    Myymme tuotteita täysi- ikäisille kuluttajille, yrityksille, yhteisöille, kunnille ja valtiolle. 

2. Lähetä tilaus- painike ei toimi, kun yritän tilata?

    Tarkasta ensiksi, että olet täyttänyt kaikki vaaditut kentät. Tarkasta myös oletko rastittanut toimitus- ja maksuehtojen hyväksymisruudun.

Mikäli painike ei edelleenkään toimi, saattaa tietokoneen asetuksissa olla estettynä evästeet. Jotta ostaminen onnistuisi ongelmitta internetselaimesi tulee hyväksyä evästeet. Muuta asetusta näin:

Microsoft Internet Explorer:
Klikkaa selaimen Asetukset-valikkoa. Valitse Internet-asetukset. Hae luettelosta kohta Lisäasetukset. Oikealle ilmestyy ruutu, jossa lukee Hyväksy aina evästeet, jota tulee klikata.  Nyt ostosten tekeminen pitäisi onnistua.

Mozilla Firefox:
Klikkaa selaimen Edit-valikkoa. Valitse Preferences. Valitse luettelosta sitten kohta Advanced. Klikkaa oikealla olevaa ruutua, jossa lukee Accept all cookies. Sulje selain. Nyt voit ostaa verkkokaupastamme.

Ongelman voi aiheuttaa myös mahdollinen selaimeen asennettu mainosten estolaajennus kuten AdBlock, inaktivoikaa laajennus ongelman ratkaisemiseksi.

3. Mitä maksuvaihtoehtoja verkkokaupassanne on?

    Verkkokaupan kautta tulevissa tilauksissa voit valita usean eri maksutavan välillä.

Sähköposti- ja puhelintilaukset:

Yritysasiakkaille maksutapana automaattisesti lasku, laskutuslisä 3,95€ alv 0%. 

4. Miten lähetän tilauksen esimerkiksi lahjana toiseen osoitteeseen? 

    Kun siirryt kassalle, voit antaa laskutusosoitteesta poikkeavan toimitusosoitteen. Toistaiseksi lahjapaketointi ei ole mahdollista. Jos tilaat kuluttajana, tällöin maksutapa tulee olla verkkopankki tai luottokortti. Yritysasiakkaana tilatessasi, edellä mainittujen lisäksi voit tilata vain yrityksille tarkoitetulla laskulla.

5. Onko teillä perinteistä kivijalkamyymälää missä tehdä ostoksia? 

    Varastomme sijaitsee Tampereella mistä voit myös tulla ostamaan. Suosittelemme kuitenkin, että tilaat etukäteen verkkokaupassamme tai muulla tavalla, jotta voimme varmistaa tuotteiden saatavuuden ja säästyt näin mahdolliselta turhalta käynniltä.