VERKKOKAUPAN JA YRITYKSEMME YLEISET TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT
Yritys: Oy OJE Finland Ab / Eerola Supplies, Perkkoonkatu 9, 33850 Tampere. Y- tunnus 2514466-8. Kotipaikka Tampere.
1. TILAUS
Kun tilaat verkkokaupasta, tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Toimitamme tuotteita täysi- ikäisille kuluttajille sekä yrityksille, yhteisöille, järjestöille, kunnille ja valtiolle. Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Myyjä pidättää oikeuden perua tilaus ilman syytä ilmoittamatta tai jos on syytä epäillä etukäteen, että tuotteita käytetään lainvastaisesti tai lainvastaiseen toimintaan tai on syytä epäillä etukäteen, että tuotteita tullaan käyttämään ohjeiden vastaisesti. Myyjä ei vastaa tilauksen peruuttamisesta asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä tai välittömistä kustannuksista.
2. TOIMITUSTAVAT
Kulloinkin valittavana olevat toimitustavat näkyvät kassalla ennen tilauksen lähetystä.
3. TOIMITUSKULUT
Kulloinkin voimassaolevat toimituskulut näkyvät kassalla ennen tilauksen lähettämistä. Verkkokaupan kautta tulevissa tilauksissa, toimituskuluja asiakas maksaa enintään sen, mitä kassalla ennen tilauksen lähettämistä näytetään. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
4. ASIAKASPALVELU
Eerola Supplies asiakaspalvelu palvelee sähköpostitse osoitteessa myynti@ojefin.com. Puhelimitse meidät tavoittaa numerosta 045- 8409319. Voit lähettää meille viestin myös kotisivuillamme yhteydenottolomakkeella.
5. MAKSUTAVAT
5a. Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Oy OJE Finland Ab.
Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Verifoneen:
Verifone Finland Oy, Vantaankoskentie 14, 01670 Vantaa, Asiakaspalvelu: 020 753 5192, kuluttaja@verifone.fi
Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
Kaikki suomalaiset verkkopankkimaksut: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.
Visa- ja Mastercard-korttiperheet: Visa Credit, Visa Debit, Mastercard Credit, Mastercard Debit, Visa Electron, Maestro ja Eurocard.
Mobiilimaksutavat
Siirto- ja MobilePay.
Verkkomaksujen tietoturva
Käytämme tietoturvallista SSL-salattua yhteyttä luottokortti- ja muita tilaustietoja käsiteltäessä. Emme säilytä luottokorttitietoja tietojärjestelmissämme vaan ne käsitellään ja säilytetään Verifonen turvallisessa PCI DSS -sertifioidussa järjestelmässä.
5b. Lasku yrityksille
Tarkastamme luottotiedot Y- tunnuksella ja pidätämme oikeuden evätä laskulla myynti. Tällöin asiakas voi valita toisen maksutavan. Maksuehto on 14 päivää tilauspäivästä. Laskutuslisä 4,90€ sis.alv.24%.
6. TOIMITUSAIKA
Kunkin tuotteen tuotekortilla, saatavuus- kentässä on mainittu kyseisen tuotteen ja astiakoon arvioitu toimitusaika. Varastosaatavuus on aina suuntaa antava. Mikäli ostoskori sisältää useampia tuotteita ja kussakin on poikkeava toimitusaika, koko tilauksen toimitusajan määrä se tuote millä se on pisin. Voit halutessasi lähettää meille toimitusaikakyselyn ennen tilauksen tekemistä kotisivuillamme.
7. HINNAT JA ARVONLISÄVERO
Myyjä varaa itselleen oikeuden pidättäytyä toimittamasta tuotetta hinnoitteluvirhetapauksessa. Verkkokaupassa mainitut hinnat ovat voimassa vain verkossa. Myymälävaraston hinnat voivat poiketa verkkokaupan hinnoista ja verkkokaupan tarjoukset ovat voimassa vain verkossa ellei toisin mainita. Pidätämme oikeuden muuttaa verkkokaupan hintoja.
8. ALENNUSKOODIT, TARJOUKSET JA KAMPANJAT
Kaikki markkinoimamme tarjoukset, alennuskoodit ja kampanjat ovat voimassa vain verkkokaupassa ja verkkokaupan kautta tulevissa tilauksissa eivätkä ole voimassa muilla tavoilla tilattaessa, ellei yksittäisessä tarjouksessa toisin mainita. Asiakkaan mahdollisesti saama alennuskoodi on voimassa 3 kuukautta sen lähettämisestä, ellei alennuskoodin yhteydessä toisin mainita. Asiakas voi käyttää yhden alennuskoodin kussakin kertatilauksessa ja alennuskoodit eivät koske jo tarjoushintaisia tuotteita. Tarjouksia ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Asiakas voi siis käyttää yhden tarjouksen per tilaus. Mahdolliset kampanjat ovat voimassa aina kampanjan yhteydessä mainittuun päivämäärään saakka ja mikäli päivämäärää ei ole erikseen tarkasti mainittu, pidättää myyjä oikeuden päättää kampanja tai tarjous, siitä erikseen ilmoittamatta, määrittelemättömänä ajankohtana.
9. OMISTUSOIKEUS
Kaikki tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes tuotteet on maksettu kokonaisuudessaan.
10. PALAUTUSOIKEUS
Yksityishenkilöllä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille (myynti@ojefin.com) päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (vapaamuotoisesti esimerkiksi sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella). Ilmoitamme teille viipymättä pysyvällä tavalla (ensisijaisesti sähköpostitse) peruuttamisilmoituksen saapumisesta. Jotta asiakkaalla on peruutusoikeus voimassa tulee palautettavien tuotteiden olla alkuperäisessä pakkauksessa, käyttämättömänä ja edelleen myyntikuntoisena.
Yritysasiakkaille toimitetuilla tilauksilla ei ole palautusoikeutta.
HUOM. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä. Asiakkaan tulee myös erikseen ilmoittaa meille kaupan perumisesta tai palautuksesta. Sinulla on oikeus ilmoittaa peruuttamisesta myös ennen tavaran toimittamista. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Tuotteiden palauttamisesta aiheutuvat kustannukset asiakkaalle:
Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Asiakkaalle hyvitetään tuotteen hinta ja alkuperäiset toimituskulut, joista on vähennetty tuotteen palauttamisesta aiheutuvat toimituskulut.
Palautuskustannukset
- Mikäli tilauksesi toimitettiin noudettavaksi Postin pakettiautomaatin ja palautat tilauksesi pakettiautomaatista, maksat palautuskuluja enintään sen verran mitä maksoit tuotteet tilatessasi. Tarkka palautuskulu tarkentuu, kun tiedämme paljonko palautuksesi painaa. Mikäli sait tilauksen ilman toimituskuluja, maksat palautuskuluja enintään 12eur.
- Mikäli tilauksesi toimitettiin noudettavaksi lähimpään Postiisi ja palautat tilauksesi myös lähimpään Postiisi, maksat palautuskuluja enintään sen verran mitä maksoit tuotteet tilatessasi. Tarkka palautuskulu tarkentuu, kun tiedämme paljonko palautuksesi painaa. Mikäli sait tilauksen ilman toimituskuluja, maksat palautuskuluja enintään 15eur.
- Mikäli tilauksesi toimitettiin kotiinkuljetuksella ja palauttaminen edellyttää (esim. VAK- tuotteita sisältävät tilaukset) myös noutoa kotiosoitteestasi, maksat palautuskuluja enintään sen verran mitä maksoit tuotteet tilatessasi. Tarkka palautuskulu tarkentuu, kun tiedämme paljonko palautuksesi painaa. Mikäli sait tilauksesi ilman toimituskuluja, maksat palautuskuluja enintään 28eur.
- Mikäli tilauksesi toimitettiin kotiinkuljetuksella, mutta palautat tilauksesi lähimpään Postin toimipisteeseen maksat palautuskuluja enintään 20€. Tarkka palautuskulu tarkentuu, kun tiedämme paljonko palautuksesi painaa. Tämä vaihtoehto ei ole mahdollinen, jos palautus sisältää VAK- luokiteltuja tuotteita.
- Mikäli tilauksesi toimitettiin rahdilla ja palauttaminen edellyttää myös rahtia takaisin, maksat palautuskuluja enintään sen verran mitä maksoit tuotteet tilatessasi. Mikäli sait tilauksesi ilman toimituskuluja, maksat palautuskuluja enintään 80eur. Tarkka palautuskulu tarkentuu, kun tiedämme paljonko paluurahti tulee maksamaan.
Asiakas voi palauttaa tuotteet myös itse, ilman palautuksesta aiheutuvia kustannuksia. Mikäli asiakas palauttaa itse, tulee palautus saapua meille Tampereelle päävarastollemme Perkkoonkatu 9, 33850 Tampere, 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä.
Verkkokaupassa mainittuja, tarjouksen mukaan, erikseen tilattavia tilaustuotteita ja tilauksesta valmistettavia tuotteita ei voi palauttaa.
11. TAKUU
Takuuajat ovat tuotekohtaisia ja maahantuojien ja/tai valmistajien määrittelemiä. Osien asennuksessa on noudatettava tuotteen valmistajan asennus- ja käyttöohjeita. Takuu ei vastaa osien normaalia kulumista. Mikäli ostamassasi takuunalaisessa tuotteessa on virhe, ota yhteyttä asiakaspalveluumme viipymättä.
12. TUOTETIEDOT
Tuotteiden tiedot ovat näkyvissä verkkokaupassa. Mikäli tiedoissa on merkittävä virhe, asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote. HUOM. Muista kuitenkin olla asiakaspalveluun yhteydessä ennen tuotteen palauttamista!
13. VAHINGOITTUNUT PAKETTI
Kun olet vastaanottanut tilauksesi, tarkasta ennen rahtikirjan allekirjoitusta pakettien kunto ja mikäli kunnossa on sanottavaa, kirjaa se rahtikirjalle! Tee siitä heti myös kirjallinen vahinkoilmoitus rahdin toimittajan kanssa (esim. Posti Oyj). Tämän jälkeen kun saamme tiedon vahingoittuneesta paketista, otamme asiakkaaseen yhteyttä.
14. TIETOSUOJA
Tilaamisen yhteydessä asiakkaalta kysytään vain tilauksen toimittamisen kannalta välttämättömät yhteystiedot ja näitä tietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteen hoitoon. Yhteystietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille ellei Suomen laki tai muu viranomaistaho meitä siihen velvoita.
15. FORCE MAJOURE:
Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa noudattamasta sovittua toimitusaikaa. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.
16. ERIMIELISYYDET
Osapuolten välisiin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan voimassa olevia Suomen lakeja ja asetuksia. Mikäli erimielisyyksissä ei päästä sopimukseen keskinäisin neuvotteluin, annetaan asia käsiteltäväksi Tampereen käräjäoikeudelle.